Aisea na pa'u'u ai le pa'u o le gutu o laugutu fa'alelei?

O le cuticle i luga o ou laugutu e matua manifinifi ma sefe itiiti vai, ae e oʻo lava i sina mago o le a faʻamaloloina ia lava i le aluga o taimi ona o lona malosi faʻamalolo.Afai e mago laugutu, e mafai ona faʻavaivaia le gutu o le faʻaogaina o le lipstick e faʻamago ai

 

O le aafiaga opulumu laugutue tatau ona manino i tagata uma, aua le faailoa atu ma le loto i ai i tagata uma, ae o le toatele o tagata na fai mai o latoupulumu laugutuufiufi i le gutu poʻo le faʻafitauli o le paʻu.Aisea ua faapena ai?

 

2244222513

 

E ui lava o le cuticle i luga o ou laugutu e manifinifi ma sefe itiiti vai, e oʻo lava i nisi o taʻe mago o le a faʻamalolo i latou lava i le aluga o taimi ona o lo latou malosi faʻamalolo.Afai e mago ou laugutu, o le faʻaogaina o le lipstick e faʻagogo ai e mafai ona faʻaleagaina ai lo latou malosi e faʻamalolo ai.Lipstick i le feololo e lelei, ioe.

 

Ae ui i lea, o le masani, faʻaauau ma le tele o le faʻaogaina o le lipstick e mafai ona faʻaitiitia ai laugutu e faʻamalolo ai le tagata lava ia.O lea la o le uluai lip balm sa aoga i le togafitia o le mago, ae o le taunuuga o laugutu mamago.

 

Fai iaipulumu laugutue pa'u le mafuaaga o le pa'u

 

1, pulumu laugutu, e tatau ona vali, e le mafai ona pulea le pani, ma e le sili atu i le faalima i le aso, ia faaeteete tele ma e masani ona i ai se aafiaga faafeagai, e mafai ona mafua ai le tele o feeseeseaiga ma fautuaga pe a uma ona fufulu nifo i le taeao, tolu taumafataga pe a uma meaai, a o lei. panimu, a leai o le soloi o le mago, o le vai uma e alu ese ona laugutu, le mafai ona oo atu i le aafiaga o le susu.

 

2, filifili taugofiepulumu laugutuo le a faia laugutu, e sili atu ona mago, aua o loʻo i ai le tele o le suauu e aunoa ma le faʻamamaina ma le faʻaeteete ma le tele o le gaʻo, o nisi o ia mea o suauu masani o manu ma laau, e faigofie ona faʻamaʻi pe a uma ona tuʻuina atu le manogi;O le tele o le ga'o e mafai ona afaina ai le metabolism o le pa'u laugutu.

 

3, o le paʻu o laugutu e leai se puipuiga o le pigmenti, ma o le lanu e sili atu le pogisa nai lo le paʻu o isi vaega, o lea e sili atu ona faigofie le faʻafefe o le ultraviolet, e mafua ai le leiloa o le susu o laugutu.

 

4, pe a maualalo le vevela ma mago le ea, e faigofie ona faʻagogo laugutu.E mafua ona o le tafe atu o le toto i le paʻu ma le mucous membranes e le lelei, ma e leai ni gaʻo sebaceous i laugutu, o le mea lea e le mafai ai ona fausia le sebaceous membrane.

 

Besmear teuteulipsticka o le gutu e pa'u lava le pa'u, e teuteulipsticke foliga mai e le lelei tele oi, o le a le mea e teuteu ailipsticko iai i le maketi lelei?E fautuaina laugutu lelei, e mafai ona tatou malamalama i le lalelei pisinisi koluma e ala i le Iunaite Setete.

 

O le aʻafiaga o laugutu pulumu e tatau ona manino i tagata uma, aua le faʻafeiloaʻi ma le loto i ai i tagata uma, ae o le toʻatele o tagata na fai mai o latou laugutu paʻu ua ufiufi i le gutu poʻo le faʻafitauli o le paʻu.Aisea ua faapea ai?

 

E ui lava o le cuticle i luga o ou laugutu e manifinifi ma sefe itiiti vai, e oʻo lava i nisi o taʻe mago o le a faʻamalolo i latou lava i le aluga o taimi ona o lo latou malosi faʻamalolo.Afai e mago ou laugutu, o le faʻaogaina o le lipstick e faʻamago ai e mafai ona faʻaleagaina ai lo latou malosi e faʻamalolo ai.Lipsticki le fa'alelei e lelei, ioe.


Taimi meli: Me-27-2022